inci86 kevsersanlii ay korkuyorum bende bağırsakla alakalı mı acaba diye.Ama ben kremi hiç düzgün kullanamadım.Kullanmam gerek
inci86 kevsersanlii emziriyorum ama kzıım22 aylık .Sarı yada yeşil akıntı oluyor ordan normal mi acaba