Bebeğim 17 aylik gündüz uykuları çok kısa ne yapacağımı şaşırdım desteksiz uyutuyum uzun uyur dedim 3 5 gün 1 buçuk saat uyudu dedim ohh geri başladık sonra 45 dk da uyanmaya zaten tek uyku uyuyor onu da 45 dk gece de sürekli emmeye uyanıyor iyice bunaldım uyku işinden öğlen 3 saat uyuyan bebekler nasıl uyuyor bilmiyorum nasıl uzatacagim gündüz uykularını benim yaşadığımı yaşayan var mı