bsrayblge biz 3 doktora danıştık.. hepsi ameliyat dedi.. hatta bir tanesi ameliyatı desteklemiyor.. bademcikleri çok büyük alınması gerekiyor dedi yada sürekli hastalığı çekip ergenliğinde yerine oturacak dedi.. sürekli bacaklarım ağrıyor diyor.. sürekli horluyor ve uyku apnesi vardı.. doktor hem romatizma hemde kalbi etkiler deyince yaptırdık… büyük oğlumda da bademcik sorunu var onu idare ettik ama onun kilosu normaldi.. şimdi o da diyor keşke benim bademciklerimide aldırsaydınız doktor 14 yaşından sonra normalle döner demişti.. o da sürekli boğazlarından sorun yaşıyor.. ama büyükken yapmak daha zormuş .. ben bademcikleri aldırmamak için çok çabaladım sürekli doğal gıdalarla destekledim ama olmadı en azından şimdi daha rahat uyuyor Allah’a şükür