Cennetkokulum_16 Byzaosmn04 benimki 4 aylik muzla veriyorum cnm devam sutu almadi şimdilik bu sıkıntı yoktur çok şükür
Ahsenay Byzaosmn04 Ben emziriyorum kahvaltı da muzla veriyorum 2 sabahtır yarım muz 2 bisküvi koyuyorum
Tugceva Byzaosmn04 bende bazen sagdigim sütle karıştırıp veriyorum bazen muhallebisine katip veriyorum
Damlaemir Byzaosmn04 ben veriyorum bazen gece mamasına da katıyorum içine bazen yoğurt muz bebe bisküvisi yapıyorum 16 aylık oğlum çok seviyo