selinkumsal10 Regl olalı biteli yaklaşık 2 hafta oluyor bugün çamaşırımda kan gelmiş az miktarda ama. İlişkiye falan da girmedik yoğun bi şekilde kanama değil sanki böyle kahverengi lekeyle karışım gibi de neyin belirtisi olabilirr
sek_kahve selinkumsal10 ara kanama olabilir, havalar son 2 haftada anormal derecede farklı olduğu için vücudunuz şaşırmış olabilir
aysebb selinkumsal10 Anladım. Yerleşme denilen şey böyle leke şeklinde oluyor pembe, kahverengi şekilde ve devamı gelmiyor. Bende de olmuştu. Şüpheli ilişkiniz üstünden 10 gün geçtiyse eğer kan verin kanda çıkar. Kan vermezsenizde 12-13 gün geçince erken gebelik testi yapın
BirAnneBirBebekkkKk aysebb bendede aynı durum var ama hapla korunuyorum erken gebelik testide yaptım birşey çıkmadı ama banada leke geldi şaşırdım
SucukluSutlac BirAnneBirBebekkkKk hapla korunduğun zaman ara kanama oluyor. Eğer her ay tekrarlanırsa doktora danış hapını. Hapın içeriği sana uygun olmayabilir