Bizde de genel olarak bir mızmızlık ve bağıra bağıra ağlama var. Uykuya direnip alıyor, uykuya geçiyor bi saat sonra kalkıyor yine uyumuyor 🤣🤣 artık saldım yani tepki vermiyorum ağla biraz rahatla diyorum. Sonra sakinliyor kendime telkin yapıyorum bugünler geçecek birazcık sabır