Benim kizmda dudak bagi var, o yuzden konusma hususnda hem piskolig hem de bilir kisilere danismistim.
Konusmadaki bu bahsettigin aksaklillar 5.6 yasina kadar normal.
Bosuna takilma.
Kizim 3⁵ yasinda, yakin zamanlara kadar,
Mutfak = muffak
Cikolata= ciku
Meryem=meyma
Ve dahasi da var, au an aklima gelenler.
Birkac aydir, bunlari hep dogru telaffuz ediyor😅
Ay eski haliyle daha sevimliydi bile diyorum.
Su an dil terapstine gitmeyi dusunursen, bosa zaman ve para harcarsin.
Henuz cok erken.
Ben bunlari direk piskolga sordum.
Icin rahat olsun, biraz daha zamani var.
Senin su an yapabilecegin bir ders ogretir gibi uzerine duamek degil. Biraz aksina birakarak,
Konusmada, “guzels ” dediginde, “aaaa eveet ben de gördüm cok güzel.” Diye baskilayarak tekrar et.