Ayni dert bende , sabah 1 saat memede durdu , esim kahvalti hazirlamiz o sira . Sonra masaya gectik kizimizi ana kucagina koyduk mizmizlansada kahvaltimizi yapabildik , anakucagindayken mutfagi topladim bi sure sonra aglmaya basladi , esim aldi yatak odasina goturdu uyutmaya calisiyor ( suan kendinin horlama sesini duruyorum ama kizimiz uyuyormu gidip bakmaya cesaret edemiyorjum 😂 ) onlar oyalanirken ben camarsir attim makineye , kizim camasirlarini katladim evdeki daginikligi birkat topladim , simdi oturdum ama maraton birazdan baslar Meme mama gaz cikar lat degistir huzursuzlugunu gider aglamasini sustu gozlerinden deli gibi uyku akar ama uyumaya direnir , uyutmaua calis derken aksam 7 olmus ve yemek yok 😂 gece o uyurken yapayim birseyler diyorum ama ee bende insanim gozumden uyku akiyor gotum basim heryerim ayri agriyor 😂 bugun 40 miz cikiyor Bakalim bugunden sonra hayatimizda degisen birseyler olacakmi 😂
Bence cocuk olunca hicbir ise yetisilmiyor , ben simdiden tukendim , bazen kendimi cok mutsuz hissediyorum , ben hep boylemi olacagim diye dusunup duruyorum .
Ayy cok dolmusum ne yazasim anlatasim gelmiss 😂