Oğlum son 1 haftadır aşırı iştahsız ne versem yemiyor ya da maksimum 2,3 yemek kaşığı yemiş oluyor gün boyu su ayran ve meyve suları geçiriyor gününü iştahsızlık sorunu bu yaşlarda oluyor mu ya da ne yapmalıyım zorlayınca da ağlıyor eskiden oyunla çizgi film ile kandırıp yediriyor dum şimdi o da fayda etmiyor birde ağzında dakikalarca yemek bekletiyor.