dunyambebegim eylhnm peki kredi ile ev mi aldiniz surec nasil oluyor hangi bankadan cektiniz acaba korkuyorum ya pek anlamam bu islerden
dunyambebegim yavruaslanlar evet ya annem gibi olmak istemiyorum ama iste bulundugumuz evde cocugmunda o caresizligi yasamssi beni uzuyor canim cok uzuluyorum ama umairm ayaga kalkariz bi sekilde
yavruaslanlar dunyambebegim kalkarsın günümüz günümü tutuyor mu hayır nefes alıyoruz güzel güne baslıyoruz hepimiz zorlukla geldik cektik kalktık yıkıldık ama vazgecmek yok olmayanda nasip kısmet işi ileride cocugunun olcak ne biliyorsun gününü yaşa..
katara dunyambebegim faizi çok olmuyor mu bizde düşündük ama cesaret edemedik hem ödemesi yüksek hem bankaya bir belki iki ev parası daha ödüyoruz inanılmaz yüksek faizleri
dunyambebegim katara biznde almadik suan dusunuyoruz ya acikcasi mevburuz baska yardim edecek kmsemizde yok kiralar cok pahali