zeynepzeze Merhaba bebeğimin mamalarında kullanmak için organik soğuk sıkım yağ nerden alabilirim? Vitma diye bir sayfa da var ama sizin önerebileceğiniz bir yer var mı ?
espalp zeynepzeze bence tanıdığınız varsa ya da telefon yoluyla Ayvalık’tan alın kargolarlar diye düşünüyorum🙏🏻
SerpilG zeynepzeze üstelik Balıkesir de oturuyorum. Yani Ayvalık o bu inanılmaz soğuk sıkım derler ben güvenmem
Gari_de_Gari zeynepzeze eşim zeytinci özellikle kendi üretip toplatıyor.Tamamen güvene bilirsiniz ama nasıl ulaştırırsan bilmem😂
-Nur- Manisa'dayiz bizde komşularım kendi yapıyorlar tamamen doğal İstanbul'a ailemin yanına giderken 40 kilo almıştım bayıldı herkes kilosu 28 TL idi en son kargo ücretini ödersiniz yardımcı olabilirim 🥰
FarahNeva Soğuk sıkım diye geçen yağların hiçbiri soguksıkım olmuyor ya artık çok nadir soguk sıkım yapan yerler.
Duruveannesi01 zeynepzeze tabiki . Siz yazın ben mesaj atım. Benim kullanıcı adimdan çıkmıyor profilim. 23 liraa canım. Bu senenin yagi.
FarahNeva zeynepzeze benim kayınvalidem zeytinci zeytinliklerimiz var Bursa Gemlik’te oradan biliyorum.
zeynepzeze FarahNeva Dediğiniz gibi bulamazsam, soğuk sıkım olmasa da uygun olur mu bebeğe kullanım için?
FarahNeva zeynepzeze şimdi söyle anlatayım dışarda satılan yağların çoğu dip zeytiniyle karışık sıkılıyor o sebeple zeytinyağının kalitesi düşüyor biz dal zeytinini sıktırdıgımız için ben kızıma hep öyle yediriyorum bir sıkıntı teşkil etmedi bildiğim zeytin olduğu için içim çok rahat ☺️
zeynepzeze FarahNeva Bilgileriniz için çok teşekkür ederim. Peki siz gönderebilir misiniz bana rica etsem