ikrasmommyy
Adını biliyor mu? Benim kızımda bakmıyordu ve gelişim uzmanına gittiğimizde bize “Kızınıza nasıl sesleniyorsunuz?” Demişti. Bizde doğal olarak adını çok nadir söylediğimizi ve çoğu zaman sevgi sözleri kullandığımızı söyledik. Gelişim doktoru kızımın adını bilmediğini ve bundan sonra adıyla seslenmemiz gerektiğini söyledi bizde tabi herkesi uyardık ve adıyla seslenmeye başladık. İnanır mısınız bi kaç ay içinde adıyla seslendiğimizde bakmaya başladı. Meğer adının farkında değilmiş biz hep adını söylemediğimiz için. Bide kızımın ay olarak geriden geldiğini söyledi, Elhamdulillah şu an bişeyi yok normal bi çocuk nasıl davranması gerekiyorsa öyle davranıyor hatta benden daha inatçı😅 Tabi siz yine bi doktora götürün içiniz rahat eder. Ben bunu dedim diye böyle olcak diye bişey yok tabiki.