Kızlar merhaba oğlum 7 buçuk aylık bu son bir ayın içinde ek gıda reddi başladı bilmiyorum neden böyle oldu dişinin ikisini de patlattı artık biraz da olsa rahatlamış olması lazımdı, çizgi film açıym dedim ama yine ağzını kitliyor, önceden böyle değildi yemeği hazırladığımı uzaktan görür ver diye heyecanlanırdı isterdi porsiyonundan fazlasını yerdi bizimle sofrada yerdi, ama şimdi yemek istemiyor ne yapıcam bilmiyorum yardım eder misiniz nolur çok üzülüyorum bu duruma