arzumkartall
Kendi annem kaldı yaklaşık 40ım çıkana kadar diyebilirim kayinvalidemde 1 hafta gündüz hep bende gece evine gidiyordu annemde işine gidip geliyordu zaten eşimde evdeydi yıllık iznini ayarlanmıştı doğuma. Kayınvalidem surekli bebek ile ilgilenmek istiyordu gece kalayım benimle yatsın sen uyu diyordu ama istedigim bu degildi bebegime kendim bakmak istiyordum annemin desteği bana çok iyi gelmişti çünkü herkes gibi ben bebeğe bakayım sen dinlen degil sen bebeğinle ilgilen evi düşünme diyerek temizliği yemeği komple almisti üzerimden benimde tam olarak ihtiyacım olan buydu ilk bebeğimdi annem sayesinde adapte sürecimiz cok daha kolay olmuştu