dunyambebegim Arkadaslae evi su basmisti parkelerinddgistirdik brsuru esya degistirdik dun de yine su basmis ama bu sefer bulaisk makinesinin hortumundan olmus. Parkeleri nasil kurutabiliriz
aylnnnn dunyambebegim ben yeni evlendiğimde basmıştı bizimde 😬 çok kötü bi durum oluyo alttakine bile gitmişti sular . Bizim kapılar şişti 3 tanesi . Ve parkeler de yeni yaptırmıştık. Kendi kendine kurudular pencereleri hep açık bırakın kuru Vileda yapın koku oluşursa nemli deterjanla silin çünkü alttan devamlı bi süre su çıkıyo