Bebeğim birkaç gündür az emmeye başladı en fazla 4 dakika çok sıcak olduğu için su veriyorum sık sık bezini de tam olarak doldurmuyor ilk önce terle atıyor diye düşündüm ama çok da normal bir durum değilmiş sağlık ocağına sordum oradaki hemşire su verin sık sık dedi ama emmek de istemiyor bebeğim biberonla su veriyorum ısırıyor damakları kaşınıyor galiba şırıngayla vermeye başladım suyu bu yüzden birde idrarı ağır kokuyor birtek ben mi yaşıyorum bu sorunu ne yapmalıyım 😔