canankuzy Kizlar merhabalar 8 ay 4 günlük bebeğim ağzında yemek bekletiyor asla bişey yemiyor sadece mama istiyor ne yapmam gerekiyor kizlar yutmuyor da küçücük boyuyla ağzında tutuyor yüzüme bakıyor😂 vala artık bunaldım lütfen yardımcı olun
pimpiriklianne43 canankuzy benimde 8 ay 4 günlük valla bende çıldırmak üzereyim yemiyor cignemiyor ağzına koydummu oğürüyor emek çekip çorbalar kahvaltiliklar meyve pureleri yapıyorum yok yemiyor öğürüp ögürüp duruyor cildiricam mamada yemiyor
pimpiriklianne43 canankuzy kizim 12 yaşında böyle ek gidaymis suymus buymuş yoktu ozaman doktorda söylemezdi şunu yesin bunu yesin diye sofrada ne varsa az az tutardım şimdi ayrı yemek çorba yapıyorum yese yüreğim yanmiycak ertesi gün çöp oluyor
Pamukhanim_ canankuzy 10 aylık 6. Ayından beri bizde böyleyiz 9. Ayda doktora gittik iştah şurubu verdi biraz işe yaradı sanırım blw yap dedi birde iyi kötü yiyor çok olmasada
canankuzy pimpiriklianne43 çok iyi anlıyorum seni al benden o kadar hiçbir şey yemiyor ister istemez üzülüyoruz
Pamukhanim_ canankuzy 9 aylıkken başladık biz doktorumuz kullanabileceğimizi söyledi 10 aylık şuan da