Kolay uyumuyor yemek desen onun için hep oyun o kadar zor yediriyorum ki
Psikiyatriste gittim ilaç verdi ama ilaç bende bir takım etki ve sorun yaptı
Psikologa gittim sakinleştirici metodlar demiyorum ama bebe aynı bebe
Bakıcı tuttuk 2 kaşık yediriyor, annesi tabağı bitirdi diyor
Annem kaynanam yaşladı
Bebeme bağırmak istemiyorum. Kızmak istemiyorum üzülüyodum. 1 yasında ki bebe ne anlasın kızmaktan. İlerde ben bağ itiyorum diye psikopat mı olsun.
Sorun bende bebel bebekliğini yapıyor. Ne yapcam şaşırdım.
Ben iyi bir ebevyn değilim. Bunca anne olmak isteyen varken olamıyor ama ben mi sabırsızım.
Kaynanam annem Allah sana kolaylık versin dediler bana bıraktılar bütün yükü. Eşim sağolsun işten gelince bi kaç saat bakıyor. Oda işte yoruluyor.
Ona bağırdığım için şuan buraya günah çıkartmaya geldim galiba