1 bçk yaşında kızım var. Bugün regl olmam gerekirken olmadım şüphelerim olduğu içinde idrar testi yaptım ve pozitif çıktı. Başta silik gibiydi daha sonra netleşti. Bugün kan verip tekrar kontrol ettireceğim. Evet istenen bişeydi ama bu kadar erkenmi olmalıydı bilmiyorum. Her ikisine yetebilirmiyim, kızım ihmal olurmu düşüncesi tüketiyor beni sanırım 🥺 Varmı aynı durumda olan, önerisi olan anneler?