feyzsali benmde 14.5 aylık aynı böyle. Kahvaltı yapm8yor önceden et vs yerdi. Smdi yemiyor asla. Azı ciksrtiyoruz ondan galiba. Ben danone yapıyorum evde onu seviyor. Soğuk soğukta iyi geliyor . 1 kaşık labne 1 kaşık yoğurt. Yarım şeftali 10 yaban mersini, meyveleri bazen değiştiriyorum. Bizzt yapıyorum. Üstüne badem. Çok güzel oluyor. Bugün karadut ve şeftali ile yaptım, böylece yoğurt ve peynir de yemiş oluyor