İlk doğumumda doğumdan sonra 1 ayda 2 kere regl olmuştum bir daha olmamıştı sonra hep düzene girmişti . Şimdi de 4 ay önce doğum yaptım. 1 ayda 3 kere kanama gördüm . Haziranda oldum 18 gün sonra bir daha başladı . Ay sonu geldi bir daha oldum . Düzene girmeye çalışıyor diye yorumladım ama bir daha böyle olursa doktora gideceğim