Yaklaşık üç senedir yasmin kullanıyorum çocuk düşünmediğim için ameliyat olacaktım safra kesemden o yüzden önlem amaçlı bıraktım bırakalı yaklaşık 15 gün olacak adet haftam da yaklaştı sabah göğsümden birkaç damla süt geldiğini fark ettim ve çok sıkınca da biraz süt geliyor Yasmin’i bıraktıktan sonra hormonal dengesizlikler olabiliyor muş araştırdım adet Sancım var ama daha adetime bir hafta var yasmin bıraktıktan sonra ne gibi yan etkiler olabilir ya da bu durumları yaşayanlar varsa benimle paylaşabilir mi açıkçası biraz endişelendim