pimpiriklianne43 KendiEvimdeDeplasmandayim benimkide 8 aylık birini tam basıyor birini parmak ucuna bende çok taktim
KendiEvimdeDeplasmandayim pimpiriklianne43 normalmiş öyle demiş herkes. Yürümeye başlayınca geçiyormuş
meleka234 KendiEvimdeDeplasmandayim normaldir o aylarda güven sağlayamıyor büyük ihtimalle benim kızım da öyleydi şu an kızım 16 aylık hala bazen yürürken parmak ucuna bastığı oluyor.
Fasulyecik 7-8 aylıkken kanepe lerin kenarına tutunup parmak ucunda duruyor veya parmak ucunda sıralı adım atıyordu, 9.5aylıkken desteksiz yürümeye başladı ve ayakları artık tamamen düz basıyor bence geçici bir süreç
gizematadeniz KendiEvimdeDeplasmandayim pediatrik fizyoterapistim. Tabanı hic yere degmiyor mu? Yoksa arada bir basip arada bir basmiyor mu? Ya da ilk başta parmak ucu basip sonra tabani yere indiriyor mu? Agirligini fazla aliyor olabilir misiniz?
KendiEvimdeDeplasmandayim gizematadeniz çok bastırmıyoruz aslında. Bazen üstüne basıyo ama bi ayağı özellikle genel olarak parmak ucuna basıyo diğeri daha çok yere basıyo. Çokta bastırmadığım için uzunca inceleyemedim
Fasulyecik KendiEvimdeDeplasmandayim kendilerini hazır hissettiklerinde inan hemen pıt pıt adım atıyorlar 🥰birde şu akım vardı ya bebeği kapı eşiğinden sallayıp, çıktım cumaya salladım selaya oğlum-kızım yürüdün gelecek cumaya diye cuma günü selâ ile ezan arası yapıyorsun, yaptık bir kaç saat sonra adımlamaya başladı şok olduk😂
KendiEvimdeDeplasmandayim Fasulyecik bizim erken olur heralde daha sonraki cumalarda değerlendiririm 9aylıkken 😂
KendiEvimdeDeplasmandayim gizematadeniz erken mi diye düşündük kemikleri hazır değilse zarar mı görür acaba dedik. Burada da bastırmayın diyen olmuş. Tecrübe de olmayınca korkuyoruz 😂
gizematadeniz KendiEvimdeDeplasmandayim ayol ben pediatrik fizyoterapistim diyorum 😂 yine de siz bilirsiniz tabi ne diyim