bebekgoktug Sizinle yazışmıştık, benim oğlumun adı da Göktuğ, oğlum da bu hareketleri ben 6 aylık gibi fark ettim, şu an 1 yaşında, uyaran şeylerde yapıyor, nöroloji uzmanı normal dedi ama bende korkuyorum, yapınca hiç yapmamış gibi hareket ediyorum, ismini bakma, normal oynama, göz teması , ¾ tane anlamlı kelimesi, komutları anlaması var, zamanla geçer inşallah diye umuyorum .