Preens relactaz bizde kullanıyoruz yinede gaz sancıları oluyor ama uzun sürmüyor mesela 5 gibi gaz sancisi icin uyandi biraz oyaladım emzirdim uyuttum 8 gibi kendisi yine ağlayarak uyandi sonra kakasını gazını yapti rahatladı önceden sancidan uyutmak mümkün degildi cok ağlayıp yırtiyordu kendini. Kastettiğiniz bu şekilde mi yoksa hic mi olmuyor. Bu arada ben her beslenme sonrası gazını çıkaramıyorum birazda ondan oluyor galiba yani uğraşıyorum ama çıkmıyor