sevgiii12 Ben 4 yaşında kendi çok aşırı istediği için deldirdim, yoksa düşünmüyordum açıkçası. Bebekken yatağa, oraya buraya takılır, çocukken de okulda oynarken bir yere takılır ya da başka çocuk çeker vs gibi şeyler düşündüğğm için istemiyordum. 4 yaşında deldirdik ama tabi hep minik, sallanmayan küpe takıyoruz. 2 senedir sorun yaşamadık. İkinci kızım 3 aylık, onun da büyümeden ve kendi istemeden deldirmem.