octaviablakee Bebeğim şu vakte kadar sadece anne sütü aldı fakat kilo alımı yavaşlamış doktor mama takviyesi yapmamı söyledi. Hipp önerdi fakat bebeğim tadını hiç sevmedi midesi bulandı. Başta böyle olması normal mi? Başka mama mı denemeliyim ? Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz
berenkusum octaviablakee aynı sorun bizde de var. Aptamil pronatura. Ne biberonla ne kaşıkla ne şırıngayla asla içmedi mamayı. Normalde emiyordu ama 20 gündür meme reddi var kilo almamış bize de mama başlandj ama onu da içmiyor
gmz0007 octaviablakee bebeğim aşırı gazlı olduğu için piyasadaki bütün mamaları denedim,en son bebelac goldda biraz daha rahat etti.her bebek birbirinden farklıdır deneyerek anlayabilirsiniz ancak bunu 🥲
cihanm Ben Aptamil pronutra kullanıyorum bebeğim severek içiyor Daha önce Bebelac Gold ile sma denedim sevmedi bebeğim
mommy40 Biz de 20 günlükken kilo alımı yavaş olduğu için hipp denemiştik doktor söylemişti ancak kızım hiç sevmedi, başka bir doktora götürdük sonra o sma comfort deneyin dedi, şimdi onu gayet severek yiyor.
papatya3458 Biz aptamil kullaniyoruz bebeginiz dogdugundan beri kac kilo almis biz de iki ayliyiz aylik 500 gr aliyoruz gunde 4 kere 90 cc ver dedi doktorumuz sizin doktorunuz ne onerdi
kucumsu Sma comfort çok güzel bir mama bence. İçeriği diğerlerine göre biraz daha hafif olduğu için bebeği yormuyor. Kilo alımı da bizim bebişte sorun olmadı belki şans verebilirsiniz. Her bebek birbirinden farklı. Aptamil benimkini çok kusturuyor mesela. Biraz deneme yanılmayla karar vermek gerekiyor maalesef