Papatya5801 Huzursuz bacak için hangi ilaç kullanıyorsunuz eczaneden alabilir miyim acaba doktor yazmadan
emiyomu Papatya5801 annemde ve annanemde vardı doktor parkinson hastalarının kullandığı bi ilaç vermişti sadece o geçiryordu. Ama doktorun yazması gerekiyor başka hiç bir şey geçirmiyordu
babyemy Papatya5801 çook genç yaşta çekmiştim bu çileyi. Kan değerlerinize baktırın mutlaka. Demir düşükse çok etkiliyor. Demir yükseldi bende öyle geçti
acemiibirann emiyomu ben de de aynı şekilde vardı o ilaçtan kullandım parkinson hastalarının kullandığı gece çünkü sürekli uyanır durumdaydım. Bu arada demir eksikliği inanılmaz etkiliyor benim hapla yükselmezdi damardan ne zaman aldım o zaman düzeldi
emiyomu acemiibirann doğrudur annem şuan kullanmıyor geçti ama 1 2 sene kullandı diyebilirim çok zordu geceleri asla uyuyamıyordu hap olmadan. Bitkisel herşeyi denedik ama işe yaramadı
acemiibirann Papatya5801 parkin gibi bir şeydi sanırım ismi ama doktor yazmalı zaten alamıyorsunuz kendiniz diye hatırlıyorum bir de hemen kesme demişti doktor diye de hatırlıyorum 3 sene oldu bırakalı ben
tkut Papatya5801 iki hamileligimde de yaşadım doktorum magnezyum eksikliğinden olur demişti magnezyum vermisti
Deletedmom_879 Papatya5801 benim var parkyn diye bir ilaç yazmıştı doktorum o iyi geliyordu sadece. Parkinson hastalarına veriliyormuş normalde öyle demişti. Eczanenin receete olmadan vereceğini sanmıyorum ama bir deneyin yine de