organikirmik umarım linçlenmezsiniz ya. Ben yaptırmayacağımı söyleyince buradaki bazı edepsizlerden küfür bile duydum, düşünün. Ne yapacaklarsa benim oğlumun sünnetini. Bize soran olmadı açıkçası, sorarlarsa bakarız deyip geçiştireceğim hiç kimse ile tercihlerimizi tartışmayacağım çünkü. İleride de peşine düşmezler diye düşünüyorum. Hemşirenize de yaptırmayı düşünmüyoruz diye bilirsiniz, kalkıp size baskı kuracağını sanmıyorum, öyle bir yetkisi de yok.