organikirmik Neden zararından çok yararı olan bir şeyi yaptırmak istemiyorsunuz? Elbette tercih meselesi islamda bile zorunluluğu yok ki bende dini kısmıyla çok ilgilenmiyorum. Sağlık açısından birçok faydası var, yurtdışında da yaptırmayanlarda sünnetsiz olanlarda da hastalık oranlarının daha fazla olduğuna dair çalışmalar var. Kanser, enfeksiyon, hijyen en önemlisi cinsel hastalıklara karşı koruma sağlıyor. Cinsel tercihlerin yoğunlaştığı ve farklılıaştığı ve daha da pisleşen dünyada sünnetsizlik bence kötü bir durum. Ayrıca Türk toplumunda yaşayan bir erkeğin bu konuda hassas olacağına inanıyorum. Elbette ne olacağını bilemeyiz, kendi şahsi fikrim sağlık açısından yararı daha fazla olan bir durumu, doktorların önerdiği şeyi yaptırmamak saçma geliyor. Tabii ki kişisel tercihler söz konusu.