23129525 Kafam çok karışık 5 aylık bebeğimle tatile gidersem tatilden ziyade yorucu bir aktivite olacak gibi çok kararsızım annemlere gitsem annem bebeğe bakıcak ben rahatça gezicem . Kocamla tatile mi gitsem annemlerde mi kalsam ? Ayrıca 5 aylık bebekle tatile çıkan varmıdır
organikirmik 23129525 muhtemelen en az yorucu ayları bunlar, bu sene gitmezseniz seneye daha zor olur. Ben anneye vs bebek bırakıp gezmeyi kafamda çok oturtamadığım için tercihim kocanızla tatilden yana :)
gulgnl 23129525 bebeğinin en güzel dönemi kesinlikle gitmelisin ben gittim oğlum 7 aylıktı arkadaşımın 2,5 yaşında o hiç bi şey anlamadı ama ben gayet rahattım peşinde koşmak çok zor şuan en güzel dönemleri. Sonrası daha zor emin ol
Eylul301023 23129525 en rahat zamanları biz 5-6 aylık bebekle 1 ay karavanla tatil yapmıştık geçen sene bu sene 21 aylık yine gideceğiz ama çok zorlayıcı olucak😂
Kizarmisdondurma 23129525 Geçen sene 14 aylıktı kızım ailemde bizimle geldi ona rağmen zorlandık :) Bu sene 2 yaş eşimle gidiyoruz Allah yardımcımız olsun öyle söylim😂 Ve geçen sene 6 aylık bebiş gördük Sürekli uyuyordu zaten Çiftler havuzun yanında bebek arabasında bırakıp havuza giriyordu , araları taş çatlasın 4 metreydi O yüzden tam zamanı diyebilirim🥹 Ya da anneni de götür
Zynpsare 23129525 ben 4 aylık ve 5 yaş iki bebeyle gittim eşin yardımcıysa hiç düşünme gir kafan dağılır
gulsimacansu58 Benim kızım 5 aylık biz gidiyoruz valla denemeye değer diye düşünüyorum çıktık bile yola
sosisvesalam 23129525 bebeğim 2 aylık ve 4 aylıkken tatillere gittim. İnanın onun sesi çıkmıyor. Beni yoran diğer 2.5 yaş çocuğumdu onun peşinde koşturmakla geçti 😂 kesinlikle bebekken gidin
asennaa 4.5 aylıktı gittim, zorlanmadım, şimdi gitsem zorlanırım 16 aylık oldu 😀 bence gidin, sadece gününüzü ona göre programlamak durumundasınız işte. Uyku saatlerini vs. Biz bebek arabasında uyutup yemeğe, sahile gittiğimiz çok oldu.
patlakprezervatif 23129525 bebeğim 6,5 aylık tatilden yeni döndük.Tek sıkıntımız çocuğumu sivrisinekler yedi. Bebek arabasında uyudu hiç gıgıda çıkmadı mükemmel geçti. Oğluma simit aldım denize de girdi. Öyle dolu dolu geçirdik
gokcelifim 23129525 önümüzdeki ay tatile gideceğiz kızım 4.5 aylık olmuş olacak açıkçası çok zorlanacağımızı düşünmüyorum genellikle uyuyor olacak zaten herkes en rahat zamanları diyor değerlendirmek lazım 😂