mlskgn kıymayı katın öğünlerinize artık püre gibi vermenize de gerek yok bence, atıyorum bezelye yemeğini normal kendinize yaptığınız gibi yapın (domates salçası değil bebek salçası kullanıyorum sadece kapya biberden tuzsuz) verirken ezip verirsiniz yine. Köfte yapabilirsiniz, köfteli çorba yapabilirsiniz çorba seviyosa, ekşili köfte vs.