rowantree Benim kızımda büyüdükçe tam tersi oldu, 1.5 yaştan beri dur durak bilmiyor 🫠 çok hareketli, çok zor yemek yer, uykuyu sevmez falan 😅 Ama en önemlisi sağlıklı ve mutlu olması 🤍 Geri kalan herşey zamanla geçiyor, o anın içindeyken sanki hiç geçmeyecek, zaman durmuş gibi geliyor ama geçiyor, geriye güzel anılar kalıyor, her anın tadını çıkartın 🌸 yazdıklarımdan size iyi gelen cümleler olduysa ne mutlu çok sevindim 🤍 Gününüz çok güzel geçsin, kocaman sevgiler 🫶🏻