minikfasul Ben sürekli cc takibi yapıyorum sanırım iyi Gelmiyor bana az içtiği zaman gün boyu neden az içti acaba diye düşünüyorum siz ne yapıyorsunuz bu süreci nasıl geçiriyorsunuz tavsiyenize çok açığım. 4 aylık bazen 850 içiyor bazen 750 nasıl sizce
hemshireanne minikfasul yani cc takibi yapılmalı. Aynı saatlerde aynı cc verin siz bebekler rejim sever. İçip içmemesi ona kalmış. Bu aralar çok bebekte iştah azalması var muhtemelen sıcaklardandır. Sabırlı olmamız gerekir. Benim oğlumada 150 cc veriyorum 120 130 zor içiyor
blueberryyy__ minikfasul bende sadece sağımla beslediğim için takip ederdim hatta defter tutardım sağım ve besleme olarak. 4 aylıkken 800-900 arası içiyormuş normal yani sizinki de. Puan 7 aylık takibi bıraktım. Çünkü iyi gelmiyordu bana sürekli bir döngü ama saatleri takip edip aynı miktarları verirseniz iyi olur
Maran-21 minikfasul biberonla beslediğiniz için sütünüzde azalma oldu mu kaç saate bir sağım yaptınız
minikfasul blueberryyy__ bana da iyi gelmiyor sanırım az içince modum tamamen düşüyor ağlıyorum bazen saçma sapan
blueberryyy__ minikfasul evet o yüzden gerek yok ben onun yerine saat düzenlemesi yaptım uyku eğitimi için zaten gerekliydi çok rahat ettim
minikfasul Maran-21 olmadı bence önceden 3 saate gelmeden sağım yapmaya çok dikkat ediyordum ama büyüdükçe hareketleri arttı biraz aksatıyorum ama hala sadece anne sütü ile ilerliyoruz şükür
Maran-21 minikfasul 3 saate bir kaç cc süt geliyor peki yenidoğandayken gelen süt miktarı ile şuanki süt miktarınız aynı mı yada bebek büyüdükçe sağdıkça çoğalıyor mu
minikfasul Maran-21 yenidoğan zamanında az geliyordu sonra sağa sağa artırdım yani şuan tamamen bebeğimin sütünü karşılıyor 750-850 cc arası süt içiyor günlük
minikfasul Maran-21 sağım yaptıkça talep olduğunu anlayıp süt üretimi yapıyor vücut endişe etmeyin bol su ve sağım emzirebiliyorsanız direk emzirin bebeğim memeyi hiç tutmadı
minikfasul sjhdje dahil, gece sağımı çok etkili bu arada onu unutmuşum muhakkak bir kez gece sağın arttırıyor süt oranını