Kızlar merhaba bebeğim 10 aylık burnu tıkalı öksürüğü vardı dün doktora götürdük ciğerine röntgen verdi hafif enfeksiyon dedi antibiyotik yazdı içmek istemiyor yemek yedirdim kustu biraz bekleyip antibiyotiği verdim biraz kustu annem balgam gibi dedi Napıcam bir önerisi olan var mı çok çaresiz hissediyorum deneyimli anneler var mı