Ya bir günü diğerini tutmaz mı. 5 ay 18 günlük 4.5 aydan beri böyle gece 4-5 sefer kalkıyor. 5 aydan sonra daha da kötü oldu memeye gelmeden uyumuyor. Bir hafta önce dişi çıktı yandakinin yeri de belirmiş son 2-3 gündür iyiydi 3 saat kesintisiz uyuyordu şimdi yine bozuldu. Ya diş desem bu diş bazen ağrıyor bazen ağrımıyor mu sıcak desem köydeyiz esiyor zıbınla yatıyor sadece e aç da değil. Bazen kalkıyor sabah attığı çığlıklardan falan atıyor ağlarken birden mutluluk çığlığı atmaya başlıyor. Uyu uyan mahvoldum memeler desen zaten artık falloş oldu. Bu bebekler 3. Aydan sonra konuşsa keşke ya 😂