kızım 3 gün hastanede yattı idrar yolu enfeksiyonundan dolayı dün taburcu olduk zimaks diye bir antibiyotik verdi az önce sanki biri beni dürttü uyan da kızına bak diye her yeri bu şekilde fotoğrafda net değil ama yüzünün her tarafı böyle gecici midir yoksa hemen ilacı kesmeli miyim. Acilde yazdılar bu arada doktoru bir daha bulamayabilirim.