tospkk benim bebeğim de aynı aylık doktorumla bu durumu konuştuğumda doktorum sıkıntı yapmamam gerektiğini bir çay kaşığı bile tadına baksa yeter dedi çünkü zaten anne sütü alıyor ve sütüm yeterli olduğu için de uyuyor karnı aç olmuyor aç bıraktığım zamanlar da ekrana deniyorum ama şu an için istemiyor tabii ki ben yine üç öğün hazırlıyorum önüne koyuyorum bir çay kaşığı bile yese şükür
Vallahi biraz cahilce belki olacak ama gerçekten anam babam usulü yapmak en güzeli ben yedi aya kadar kızıma bebek şehriyeli bebek tarhanalı yumurtalar falan filan kızın kusuyor istemiyor geçenlerde lahmacun verdim eline bir kemirdi bir kemirdi bize yaptığım çorbadan veriyorum içiyor mesela geçen balık verdik yani demem o ki ek gıda için acele etme bazı bebekler bir yaşına kadar doyduğu için istemiyor bu da gayet normal bir de bebeklerin damak zevki gerçekten çok farklı o tatsız tuzsuz seylerı yemıyorlsr tabii ki kesinlikle vermiyorum tuz şeker ama evde pişen her şeyi veriyorum örneğin geçen yeşim mercimek yemeği yaptım kızıma ufak tencereye ayırdım sonra bizimki de tuz attım