cananmirs yaaa minnak 😅 elleri kendine yakın olduğu için rahat görebilmek adına şaşı yapıyor benim kızım da o aylarda öyleydi hatta kaç tane fotosu var şimdi 7,5 aylık oldu hala ara ara oyuncağı çok yakın tutarsa ona da şaşı bakıyo ama normal zamanda şaşı değil korkacak bir şey yok merak etmeyin