leyligul
Çok geçmiş olsun. Benim kızımda öyleydi o konuda biraz net olmanız lazım, bırakın ağlasın ateş sonuçta Allahım korusun. Ben şırıngayla veriyordum istemezdi ağzından çıkarırdı ederdi bende mecbur iki yanağını tutup azar azar ağzının içine sıkıp kafasını geriye doğru tutardım ki ağzından çıkarmasın. Ağlıyodu ediyodu ama her şeyden önce sağlığı daha önemli. Sizde öyle deneyin, bi süre sonra alışıyorsunuz ağlamasını dinlemeyip hop şırıngayla ilacı içiriyorsunuz. Baktınız çok deliriyor sakinleştirin sonra tekrar yapın.