kuzeymommmm Ne gündüz uyuyor ne gece uyuyor gündüz zaten zordu bi gece uyuyordu az çok şuan onuda bıraktı sanırım kafayı yicem artık
Pamukhanim_ kuzeymommmm şu 9. Aydan ilallah ettiğim kadar bişeyden etmedim o kadar zorlandım ki bugün 10 aylık olduk hâlâ düzelmedi kesintisiz sabah 5 e kadar uyuyan çocuk gece 12 1 den sonra 10 kereden fazla kalkıyor bugün sanırım hiç uyumadık
omeresra0509 kuzeymommmm o güzel uykulu günlere güle güle 😂😂😂😂 10,5 aylık herkes acıyor beni ay ne kadar uykusuzsun diye
momas kuzeymommmm uyumaz anam uyumaz hele inat etti mi hiç uyumaz. Bizim 8.5 aylıktı bütün uykular leş olmuştu 11 aylıkken düzeldi. 9. Ayda genel uyku sorunu var