Ben çalıştım ama hiç tavsiye etmem çağrı merkezinde çalıştım 1 sene işin zorluğu bi yana rekabet ortamı yöneticilerinden sürekli mobbing yemek inanılmaz zor yada ben çok zorlandım
Akşam 17 ile 00.00 a kadar çalışıyordum asgari ücret SGK yok herhangi bir yan hak yok onun dışında çalışırken oğlum sürekli yanıma gelip anne su anne yemek anne çişim laptop ile çocuğumu tuvalete götürüyordum aynı zamanda hattayken siz düşünün artık
Evden çalıştığın için şirkettekiler boş oturduğunu sanip sana ekstra yük bildiriyor ztn iş zor bu sefer içinden çıkamıyorsun satış yapma baskısı ztn başlı başına zorluk ki ben işimde en iyisiydim şirket birinciliği getirdim takımmimda ona bile ekstra bi ödeme yapalım vs denmedi
Eşim vardiyali çalışıyordu diye çoğu zaman tek kalıyordum çocukla yemek bile yediremiyordum bazen geç yat geç kalk duzen de kalmıyor en sonunda eehhh baslicam işinize diyip çıkışımi verdim geçen sene Eylül ayında hala işsizim evdeyim her ay bi lere patronum arayıp işine dön SGK da yaparız sana diyor ama kabul etmiyorum
Çocuğum hepsinden kıymetli eğer durumunuz musatise hiç çalışmayın o zamani çocuğunuza ayırın bi uerden sonra iş stresi evi idare etmek yemek temizlik derken insan tahammülsuz oluyor bi ara kendimi sürekli oğluma bağırırken buldum herşey üst üste geliyordu
Ama eğer durumum musait değil çalışmam lazım derseniz de el mahkum kariyernet gibi sitelere bakın mutlaka çıkar bi yer