Kızlar iyi geceler. Eşimle yaklaşık 8 aydır ikinci çocuğu düşünüyoruz ve korunmasız ilişkiye giriyoruz. Ancak bir türlü nasip olmadı. Geçen ay doktora gittim kontrollerimi yaptırdım hiçbir sıkıntı olmadığını söyledi folik asit yazdı . Gün aşırı ilişkiye girmeye çalışıyoruz. İlişki esnasında aslında çok aklıma getirmiyorum gebeliği acaba bu sefer olacak mı diye ama uzun bir zamandır deneyip bir türlü olması beni ufaktan strese soktu sanırım. Varmı tavsiyeleriniz? Birde adetten sonraki 14 gebelik için tutma oranı yüksek peki adetten sonraki 10 günlük sürede tutma olasılığı var mıdır? Yani demek istediğim gün aşırı ilişkide bir ay boyunca mı kastediliyor yoksa ilk 14 günlük süre zarfı mı?