Bunun çözümü nedir kızlar nolur bi akıl verin. Başlarda oğlumla sık sık etkinlikler yapar gezer oynardık gelişimi güzeldi ekran da vermedim 2 yaşına kadar. Ama Sonra hamile kaldım babası (ailem annem herkes yani)daha çok ilgilendi oğlumla o ara biraz geri çekildim gebeliğin ilerleyen zamanlarında. Şimdi kızım doğdu 8 aylık oldu oğlum da 3 yaşına girecek birkaç gün sonra. İnanın çok ters bi çocuk oldu. Kardeşini kıskanmıyor çok şükür ama hareketleri inanılmaz. Asla ne benden korkuyor ne babasından. Bağırsam çağırsam faydası yok. Tatlı dil mi? anca geri beni taklit ediyor. Yapma dediğim şeyleri mutlaka yapıyor. Herşeye karışan bi anne değilim gerçekten yapmaması gereken şeylere müdahale ediyorum ama asla dinlemiyor. bi kere parkta salak kelimesini duydu bazı durumlarda bizimle dalga geçiyor ve salak salak diyor.. kızıyorum olmuyor ağlıyorum üzgün oluyorum anlamıyor.. yani ne bileyim bi topluma girmeye utanır oldum kısacası. Kardeşini seviyor ama sırf ben yapma dediğim için ona da zarar vermeye başladı yanından geçerken vuruyor eline basıyor falan. Ama kıskançlıktan değil sırf ben yapma dediğim için. Eski oğlumu özledim resmen sizde durumlar nedir bu zamanla geçecek mi ben ne yapmam lazım😕 psikoloğa mı danışsam acaba.. hayır yani asla birşey söylenmiyor güzelce sabırla doğrusunu anlatıyorum gösteriyorum ama sürekli bi aksilik yapıyor sürekli kötülük yaramazlık peşinde 😔😔