pinar2222
İlk kızım 7,5 aylıkken baba gel baba gel diye ağlıyordu . Birden bıraktı . Tam net kelime kurma 1,5 yaşında geri başladı .
Bende doktora götürmüştüm . Çok normal dedi .
Her çocuğun gelişimi farklı
İnsanları süzmesi farklı kişileri ayırt ediyor olması
.
Şimdi 3. Kızım 6 ay 25 günlük
Sürmüyordu yeni emekliyor . 2 tane tam kelime söylüyor . Yabancılarda ağlamıyor ama inceliyor . Gelişim geriliği değil . Kimseyle kıyaslamayın
3 çocuğumda birbirinden farklı kaldı ki bir başkasının çocuğuyla asla