kızlar, bugün şikayetlerimin artmasıyla dahiliye doktoruna gittim. 4 ayda 10 kilo verdim, sırt ve bacak ağrılarım var, halsizlik, iştahsızlık ve saç dökülmem var. şikayetlerim sonucunda kan tahlili (yarın sabah vereceğim), smear testi ve göğüslerime baktırmamı istedi bunlardan sonuç alamazsak tüm vücut tomografi çekmeliyiz dedi. benimkine benzer bir durum yaşayan var mı? her şeyi geçtim, bu kadar hızlı kilo vermem çok kötü oldu. hayatımda ilk defa kendimi kilolu görmüştüm ve o halimi daha çok sevmiştim ama şuan gözüme hiç hitap etmiyor ve bütün bunlar altında yatan ciddi bir şey var mı veya yok mu diye düşünmeden de duramıyorum. en önemlisi de bebeğimle verimli zaman geçiremiyorum. doğum yaptığım ilk aylardaki halim, enerjim yok bu beni daha da çok kırıyor.