Genel önerilerden dolayı özet bilgileri geçiyorum. Kendi odasında yanında sadece oturarak uyutuyorum. Ekran maruziyeti, gece beslenmesi, yüksek ışıklı oda, burun tıkanıklığı, reflü, aşırı sıcak-soğuk vs yok. Bebekliğinden beri uyku problemi vardı. Atak dönemidir diştir vs dedim ama bakıyorum ki tek bir gece bile kesintisiz uyku uyumadı neredeyse. 2 saatte bir kalkıp yanıma geliyor odasına götürüyorum hemen geri dalıyor. Bu neden olur sizce? Yaşam tarzımızdan ötürü geç yatırıp kaldırmak durumunda kalıyorum ama uyku saatini tamamlamasına ve aynı saatlerde yatırmaya da dikkat ediyorum. Uyku rutinimiz de var diş fırçalama kitap okuma vs. Benzer problem yaşayan veya çözmüş olan var mı çok merak ediyorum