Kizlar ben 28 yaşındayım ve bu 3.gebeligim 16. Haftdayim normalde son aylarda gözümde kısa süreli tek göz kaybi olur bir iki saniye sonra geçiyordu ama bu bebekte çok erken oldu daha öncede hep son ana denk geldiği için hiç doktora sormadim internette araştırdım migren falan diyo ama benim zaten normaldede migrenim var sadec hamilelikte oluyo 1 yad 2 saniyelik göz kaybi böyle olup arastiran varmive ne yapmalıyım