Kızlar oğlum 6 yaşında. 4 yaşında kreşe 5 yaşında anaokuluna gitti aynı yere. İkisindede ben götürüp getirdim 15 dk yürüme mesafesindeydi okul. Hiç zorluk yaşamadık alışma süreci açısından çok şükür. Neyse şimdi birinci sınıfa başlıcak pazartesi kayıt ettireceğiz okula servis ile gidecek ilk bir hafta uyum süreci vs derken bizde onunla gidiyormuşuz galiba birkaç gün ama diğer hafta kendi gidiyormuş. Okulu çok araştırdık gayet beğendik kapıda güvenlik görevlisi falan var güvenlik açısından aklım kalmıyor ama servis beni düşündürüyor. Kendim götüremem çünkü bi tık uzak bide 2 yaşında kızım var onuda sürükleyemem hergün yanımda. Sizce servise alışır mı ya oğlum çok sessiz içine kapanıktır korkar mı becerebilir mi sınıfını bulabilir mi ya bulamazsa ya okuldan çıkınca yanlış servise binerse vs beynim konuşuyor resmen tecrübe eden varmı bu durumu ya