tugcelina34 xiaomi’nin kamerasını kullanıyorum her yere taşıyorum çok memnunum görüntü kalitesi ses vs. Hepsi cok iyii ailedekilerle de paylaşabiliyorsın onlarda takip edebiliyor ev’den cıktıgımda da yanımda götürebiliyorum ya da salona takıyorum biri girer bir şey olur vs. Takip ederim diye ablam ,eltisi annem ben yakın arkadaşım da bu markayı kullanıyoruz onlardnn görüpte aldım zaten fiyatı da uygun wifi ile eve bağlı ama dışardayken falan telefondn takip edebilirsin